Translate

czwartek, 13 marca 2014

No hej!!


Możliwe, że niektórzy z was trafili tu przez przypadek, więc się przedstawię.
Jestem Maja. Mam 13 lat. W tym roku niestety mam ten piekielny egzamin szóstoklasisty, więc nie obraźcie się jeśli przez długi czas nie będę nic dodawać. To jest jeden powód. Drugi jest taki, że oprócz tego prowadzę jeszce dwa inne blogi, których także nie chciałabym zaniedbać. Jeden z nich jest O moim ulubionym zespole Big Time Rush, a drugi o życiu ale też w nim występują gwiazdy tylko, że nie są sławne.
Jeśli macie do mnie jakieś pytania to zapraszam na mojego aska http://ask.fm/maja1000kr. Mam nadzięję, że blog wam się spodoba i liczę na szczere opinie (nawet te najgorsze).
                                                   Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz